Цей сайт присвячений розвиваючим іграм, навчальним программам для дошкільників і школярів молодших класів, вивчення за допомогою інтерактивних флеш-ігор допоможе полегшити навчання в
початкових класах, викличе у дитини інтерес до уроків в школі.
Тут Ви знайдете вправи на теми:
Вітаю ВСІХ з найкращим святом
дитинства!
Добра, любові, миру!
Понеділок, 19.12:
1. Письмо - закріплення уміння писати вивчені букви. Складання і записування слів. Списування. - с.3
2. Математика - Задачі, що включаютьпоняття стільки ж. Табличне додавання і віднімання числа 3. - с. 61.
3. Читання - Звук [ґ], позначення його буквою. Читання складів, слів. Опрацювання скоромовки. Фразеологізми. Вивчаємо віршик - с.84-85
Що за ґвалт зчинився
На подвір’ї зранку?
Загубила ґудзик
Ґава біля ґанку.
З гаража за нею
Ґедзь спостерігав
І порадив Ґаві
Не ловити ґав
А ще чекаємо на Миколая!
На 4 уроці - запрошені на свято
П'ятниця, 16.12:
1. Трудове навчання - ватні диски, кольоровий картон (блакитний, синій для основи), кольоровий папір.
2. Читання - Звук [г], пзначення його буквою "ге" - с. 82-83
3. Математика - таблиця додавання і віднімання числа 3. Складання виразів за числовими відрізками. Вимірювання довжин відрізків та їх креслення - с. 60, зошит с. 43 (3-5)
Четвер, 15.12:
1. Основи здоров'я - Значння фізичних вправ для здоров'я людини.
2. Природознавство - Охорона рослин. Охорона первоцвітів.
3. Закріплення звукового значення букви "бе". Опрацювання тексту "Білки". - с. 80-81
4. Письмо - Письмо великої букви Е. - с. 2
Середа, 14.12:
1. Математика - Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. - с.59, зошит с. 43 (1-2. Назви чисел при відніманні. Знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника)
2. Письмо - письмо малої букви "е" - с.1
Вівторок, 13.12:
1. Природознавство - Лікарські рослини рідного краю.
2. Математика - Складання та розв'язування задач на збільшення (зменшення числа) на кілька одиниць. Зміст понять "більше на..., менше на..." - с.58
5. Читання - Звук [б], позначення його буквою "бе". Зіставлення звуків [б]- [п]. Опрацювання тексту "Великі друзі" - с.78-79
Понеділок, 12.12:
1. Читання - Закріпленя букви "знак м'якшення". Опрацювання тексту "Дарунки лісу" - с.76-77
2. Математика - Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць Вправи на додавання і віднімання числа 2. - с. 57
3. Письмо - Письмо великої букви Т. Складання і записування слів із вивчених букв.
4. Англійська мова -
5. Образотворче мистецтво - кольоровий папір, ножиці.
П'ятниця, 09.12:
1. Трудове навчання - 2-3 квадрати зеленого двостороннього паперу (з А4), прикраси - щось дрібненьке, яскраве... - будемо вдосконалювати вміння робити ялинку.+ Обведену на зеленому папері долоньку, краще 2-3. Будемо робити разом велику ялинку з долоньок біля класу.
2. Читання - буква "знак м'якшення", позначення нею на письмі м'якості приголосних. - с.76-77.
Письмо малої букви т.
3. Математика - Таблиця віднімання і додавання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії. Порівняння виразу і числа. - с.56, зошит с.42
Четвер, 08.12:
Шановні батьки, в школі не буде світла 08 та 09.12.
Група працює короткий день.
Сніданок - у вигляді сухпайка.
1. Основи здоров'я - Правила харчування. Корисні і шкідливі продукти і напої.
2. Природознавство - Догляд за кімнатними рослинами. Повернути листочок з самостійною роботою до класу. Вивчення правил догляду за рослинами, які ростуть в класі. (Прошу батьків, які принесли квіти проговорити з дітьми правила догляду саме за їх квіткою-щоб діти вміли переповісти учням класу...). Мати шматки для протирання квітів.
3. Письмо - Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним текстом.
4. Читання - буква "знак м'якшення", позначення нею на письмі м'якості приголосних. - с.76-77.
Середа, 07.12:
1. Математика - складання таблицьдодавання і віднімання числа 2. Розв'язування задач і прикладів на дві дії. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізку, або числових сходинок - с.55, зошит с.41
2. Читання - Закріплення звукових значень букви "зе". Опрацювання тексту "Ранок на озері" - с.74-75
Вівторок, 06.12:
1. Природознавство - Кімнатні рослини. Догляд за ними. - Прошу перевірити, чи всі принесли таблички до своїх квітів. Буде треба на уроці. Будемо рахувати кількість квітів. Записувати їх назви...
2. Математика - Таблиця додавання і віднімання числа 1. Складання і розв'язування задач. повторення складу чисел. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. - с. 54, зошит с.39-40
5. Письмо - Письмо великої букви П.
Понеділок, 05.12:
1. Письмо - письмо малої букви п. Складання і записування слів із вивчених букв
2. Математика - Таблиця додаваняя і віднімання числа 1. Розв'язування прикладів на дві дії.- с.53, зошит 38
3. Читання - звуки [з],[з']. Позначення їх буквою "зе". Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. - с.72-73
4. Англійська мова - нижче віршик для ІІІ групи
5. Музичне мистецтво
П'ятниця, 02.12:
1. Трудове навчання -2-3 квадрати зеленого двостороннього паперу (з А4), прикраси - щось дрібненьке, яскраве... - будемо вчитися робити ялинку. Якщо вийде - почнемо прикрашати клас.
2. Читання - Закріплення звукових значень букви "де" "Парк на пустирі" Читання речень поданих рукописним шрифтом. - с.70-71
3. Математика - Повторення вивченого матеріалу. Повторення складових частин задачі: умова, питання, розв'язання, відповідь. Складання і розв'язування задач. Порівняння чисел у межах 10. - с.51
Четвер, 01.12:
Вітаю з першим днем ЗИМИ!
1. Основи здоров'я - Чистота - запорука здоров'я. Робота в зошиті
2. Природознавство - Які культурні рослини вирощують в рідному краї.
Робота з "МОЯ ПЕРША КНИЖЕЧКА У ШКОЛІ"
3. Читання - Звуки [д], [д'], позначення їх буквою "де" - с.68-69
4. Письмо - Письмо великої букви Р.
Середа, 30.11:
1. Математика - Ознайомлення з поняттям і терміном задача та з її елементами. Складання і розв язування задач на знаходження суми та остачі. с.50, зошит с.37.
2. Письмо - Закріплення уміння писати вивчені букви. Самодиктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Вчимо віршик Надія КИР'ЯН
НЕСЛУХНЯНА АБЕТКА
Абетка Бігла Весело...
Гуділи Ґедзь і Джміль.
Е - екало, Є -
єкалo
Жувало Зе Кисіль. .. "
І їхало до Йоржика,
Кричала Лиска Му-у-у,
На Огірка Полізло еР,
Сміялось Те до У.
еФ - фукало, Ха - хрюкало,
Цапочок Чобіт Шив
Щипались Юля і Ясько,
А ЗНАК М'ЯКИЙ (Ь) сидів.
Що ж робить він, той знак?
Він літери пом'якшує. Отак:
кінь, день, тінь.
Вівторок, 29.11:
Шановні батьки прошу завести блокнотик, який буде виконувати роль щоденника. Розчертити разом з дитиною, написати розклад. Навчити дитину писати свою адресу ( записати в блокнотик, щоб було куди піддивитися...)
1. Природознавство - Дикорослі та культурні рослини с.29
2. Математика - Додавання і віднімання числа 0,. Складання та розв язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1. с.49, зошит с 36.
5. Читання - Закріплення звукового значення букви "е". Опрацювання тексту "Село Веселе". Читання речення поданого рукописним шрифтом. с. 66-67.
Завдання учням: зробити 2 карточки зі зразком написання тільки вивчених писаних букв. Наклеїти карточки на зошити № 3,4 (на обкладинку ззаду). Доповнювати по вивченню букв. Сьогодні вчилися писати малу літеру р, велику дописати в середу, коли вивчимо.
Понеділок, 28.11:
1. Письмо - письмо малої букви р. Диктант. с.47, 54
2. Математика - Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних частин. Складання та розв язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1. с.48. Робота в зошиті в клітинку. Вдома - по малюнку записати приклади. - 9 прикладів.
3. -
4. Англійська мова
5. Образотворче мистецтво - кольоровий папір, ножиці
П ятниця, 25.11
Прошу не забути принести листок з конкурсними завданнями "Колосок" (4 дітей)
1. Трудове навчання - оригамі "Тюльпан" - 5 квадратиков (зелений, червоний і три по бажанню кольори), розміром 7*7см, альбом, ножиці.
2. Читання - Звук [е], позначення його буквою "е. Опрацювання тексту "Веселі іменини".- с. 64-65. Читати багато разів!
3. Математика - Число та цифра 0. Написання цифри 0. с.47., зошит с.35. Вдома розв язати приклади та написати їх ще раз у два стовпчики нижче наклеїних.
Четвер, 24.11:
Прошу не забути принести листок з конкурсними завданнями "Колосок"
1. Основи здоров я - Доглядай за своїм тілом! - робота в зошиті
2. Природознавство - Упізнавання листяних та хвойних ослин
3. Читання - Закріплення звукових значень букви "те". Опрацювання тексту "Котик і Півник"
4. Письмо - Письмо великої букви К. Самодиктант.
Середа, 23.11:
1. Математика - Зв язок додавання і віднімання. Складання прикладів на додавання і віднімання. с.46 Зошит в клітинку №2.
2+3=5 7-2=5
5-2=3 2+5=7
5-3=2 5+2=7
2. Письмо - письмо малої букви к. Написання буквосполучень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Вівторок, 22.11:
1. Природознавство - принести вирізки з журналів, газет.... із зображенням дерев. Робота в групі - навчальний проект - лиственні-хвойні дерева, їх відмінність. Знати назву дерева, вміти її написати. Розмір малюнків - не більше 10 сантиметрів.
2. Математика - Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків. - с. 45, зошит в клітинку.
3. Замість фізкультури буде математика і читання. Форму не брати.
4. Християнська етика
5. Читання - Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Скоромовка.с. 60-61
Понеділок, 21.11
1. Письмо - Письмо великої букви С
2. Математика - Дія віднімання. Складання прикладів на додавання с.45, зошит с.32 (№ 4-5)
3. Читання - Закріплення звукового значення букви "пе". - с.58-59
Пятниця, 18.11:
1. На трудове - оригамі "Собачка". Мати два квадрата різного розміру з білого паперу.
2. Читання - Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів - с.56-57
3. Математика - Дія віднімання. Ознайомлення з компонентами дії віднімання: ЗМЕНШУВАНЕ, ВІД`ЄМНИК, РІЗНИЦЯ - с.43, зошит с.32 (1-3)
Читайте оголошення!
Четвер, 17.11:
Середа, 16.11:
1. Математика - с.33
2. Читання - ЗВУКИ [р], [р’], ПОЗНАЧЕННЯ ЇХ БУКВОЮ Рр(«ер»). ЧИТАННЯ СКЛАДІВ, СЛІВ. СКОРОМОВКИ. АНАГРАМИ (Рано — нора, марка — рамка) СЛОВА-ОМОНІМИ (“кран”і “ручка”) С.52-53
Вівторок, 15.11:
1. Природознавство - Дерева, кущі, трав΄янисті рослини рідного краю, їх будова - с.27
2. Математика - Ознайомлення з термінами доданок, доданок, сума. Складання і розв΄язування прикладів на додавання за числовими сходинками - с. 41, зошит с.31.
5. Письмо - Написання великої букви В, слів і речень з нею. с. 41
Понеділок, 14.11:
Вчитися креслити відрізки, виміряти і записувати їх довжину; креслити многокутники, знати їх назви.
1. Письмо - Закріплення вміння писати малу букву в, буквосполучення. Звуко-буквенний аналіз слів. Написання складового диктанту. - с. 42 (без другого рядка)
2. Математика - Склад числа 10. Складання і розв язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричних фігур - с.40, зошит с. 30.
3. Читання - Закріплення звукового значення букви "ка" Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту "Калина" - с. 50-51
П`ятниця, 11.11:
Трудове навчання
Письмо - Письмо малої букви в. Списування з друкованого тексту - с.40
Математика - Число 10. Порівняння чисел. Самостійне складання складу числа 10. Складання прикладів на додавання - с.29.
Четвер, 10.11:
Основи здоров΄я - Робоче місце першокласника. Як підтримувати порядок на своєму робочому місці. ПРАКТИЧНА РОБОТА Як складати портфель. Природознавство - Рослини, їхня будова (корінь, стебло, листок, кітка, плід) |
Письмо - Закріплення вміння писати букви в поєднанні. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту речень - с. 39, робочий зошит |
Читання - Звуки [к], [к'], позначення їх буквою "ка". Ознайомлення з анаграмами - с.48-49. Робота в зошиті для друкування. |
Середа, 09.11:
На 1 і 2 уроках - мультфільм. Початок о 9.35
Читання і математику не нести.
3. Англійська мова
4. Фізкультура
Вівторок, 08.11:
Природознавство - Узагальнюючий урок за розділом "Нежива природа". с.25 |
Математика - Склад числа 9. Вимірювання довжин смужок. Многокутник. Поділ чотирикутників відрізком. - с.38, зошит с.29 |
Фізична культура |
Християнська етика |
Письмо - Письмо великої букви Л. Написання складів, слів з буквою Л. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с.38 На середу підготувати скоромовку. Вміти її промовляти три рази поспіль.
|
Понеділок, 07.11:
1. Письмо - письмо малої букви"ел". Написання складів, слів і речень. Письмо під диктування складів. Розвиток зв`язного мовлення. - с. 37
2. Математика - Склад числа 9.. Порівняння чисел. Вимірювання довжин відрізків. с.36, зошит с.28
3. Читання - Звуки с, с, позначення їх буквою "ес" - с.44-45
4. Англійська мова
5. Музичне мистецтво
Піддивилась під час перерви! Радію!
П’ятниця, 04.11:
Трудове навчання - сухе листя, клей, ножиці, альбом |
Читання - Закріплення звукового значення букви "ве" - с.42 |
Математика - число и цифра 9. с. 35, зошит с. 27 |
Англійська мова |
Фізична культура |
Четвер, 03.11:
Основи здоров΄я - Постава. Як правильно сидіти за партою. Вправи для формування правильної постави. СТЕЖ ЗА ПОСТАВОЮ! |
Природознавство - Грунт. Значення грунту для живої природи. с.24 |
Читання - РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ (принести улюблену книжку, вміти поянити, чому саме вона улюблена). Початок роботи над виготовленням своєї книги. Звуки [в], [в'], позначення їх буквою "ве". Читання складів, слів і речень. с.40-41 |
Письмо - складовий диктант. Письмо великої букви Н.
|
Принести папку для зберігання листків книги. На застібку! Фотографію дитини.
Середа 02.11:
Математика - Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків за допомогою лінійки. Математичний диктант. Склад чисел 6, 7, 8. - с.34., зошит с.27 (4,5) |
Письмо - письмо малої букви "н". Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом - с.35 |
Приклад математичного диктанту: - Запишіть числа: 4,5,6,8,7,2,3,1. - Запишіть число попереднє до числа 3. - Запишіть число, яке слідує за числом 7. - Запишіть "сусідів" числа . - Запишіть число, яке стоїть між 5 і 7. - Запишіть число, яке отримаємо, коли до 7+1. |
Вівторок, 01.11:
Природознавство - Повітря. Його значення і властивості. с. 23 |
Математика - Закріплення знань про пряму, промінь, відрізок. Вчимось їх креслити в зошиті. Графічний диктант. Склад числа 8. |
Фізична культура |
Християнська етика |
Читання - Закріплюємо уміння читати склади і слова з буквою "ел"вчимось читати речення і тексти з вивченими літерами. с. 36-37. Робота в зошиті для друкування - написання складового диктанту друкованими літерами.
КОЖНОГО ДНЯ ЧИТАТИ СКЛАДОВУ ТАБЛИЧКУ ДЕКІЛЬКА РАЗІВ НА ДЕНЬ. ЗРОБИТИ ТАКУ САМУ ВДОМА НА СТІНУ!!!!!!! ЯСКРАВУ!!!! ЗАПОВНЮВАТИ ПОСТУПОВО!!!!!!! |
Понеділок, 31.10
Читання - Звуки [л], [л'], позначення їх буквою "ел". Читання складів, слів і речень. Підготовчі вправи до запису складів під диктовку - с.36 |
Математика - Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння в межах 8. Додавання у випадку трьох доданків. - с.32, зошит с.25 |
Письмо - Письмо великої букви І, поєднання їїз вивченими буквами. Написання слів і речень. - с.31 |
Англійська мова |
Образотворче мистецтво |
П’ятниця, 28.10.
1. Трудове навчання - аплікація з природних матеріалів "Їжачок" с.23
2. Письмо - Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Диктант - букви.
3. Математика - Розв'язування прикладів на додавання в межах 7. Вчимося розв'язувати приклади за допомогою числової сходинки.
Четвер, 27.10
1. Основи здоров’я - зошит!!! Чистий в клітинку (олівчиком всередені підписати)
Тема: Розпорядок дня. (просимо допомоги батьків в заповненні таблички в зошиті - години - наприклад, 8.30-13.15)
2. Природознавство - НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ "ЯК ЕКОНОМНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВОДУ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ?" - Мати результати спостережень, малюнки на картках. Свої спостереження та способи економного використання води можна записати за допомогою батьків. БУДЕМО ОФОРМЛЮВАТИ ГАЗЕТУ
3. Письмо - Письмо малої і великої букви М. - с.27-28
4. Читання - Закріплення звукових значень, умінь читати склади й слова - с. 34-35
КОЖНОГО ДНЯ ЧИТАТИ СКЛАДОВУ ТАБЛИЧКУ ДЕКІЛЬКА РАЗІВ НА ДЕНЬ.
ЗРОБИТИ ТАКУ САМУ ВДОМА НА СТІНУ!!!!!!!
ЯСКРАВУ!!!! ЗАПОВНЮВАТИ ПОСТУПОВО!!!!!!!
Середа, 26.10
1. Математика - склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Назви днів тижня - с.30, зошит 24
2.Читання - "Казка про парасольку" за М. Зотовою - переказ, встановлення послідовності дій - 1,2,3 і один зайвий.
Звуки [н], [н"], позначення їх буквою "ен". Звуковий аналіз слів, Читання складів і слів - с.34-35
Робота в зошиті для друкування
|
А |
У |
О |
И |
І
|
|
|
|
|
|
М |
МА АМ |
МУ УМ |
МО ОМ |
МИ ИМ |
МІ ІМ |
|
|
|
|
|
Н |
НА АН |
НУ УН |
НО ОН |
НИ ИН |
НІ ІН |
|
|
|
|
|
ВІВТОРОК, 25.10:
1. Природознавство - Мати один-два засушених листочків, знати з яких вони дерев.....
Тема: Значення води у природі та житті людини с. 21-22. Готуємось до НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ "ЯК ЕКОНОМНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВОДУ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ?" - (27.10) - Почитати газету КОЛОСОЧОК №23/2015 „ВОДНИЙ ДЕТЕКТИВ” або можна скачати її зверху.
Буде корисно почитати і №16/2012 „ДОСЛІДЖУЄМО ВОДУ”
Дітям буду радити спостерігати, як вдома та в школі використовують воду,
придумати декілька способів економного використання води вдома, в школі,
НАМАЛЮВАТИ МАЛЮНОК НА КАРТОЧЦІ РОЗМІРОМ 15Х20см, або 10х10см про економне, або марне викорисиання води, або щось своє цікаве за темою. (то буде завдання на наступний урок)
2. Математика - Починаємо писати графічні диктанти. Можете спробувати вдома:
Графічний диктант.
— Відступіть 1 клітинку ліворуч, 5 клітинок зверху, поставте точку і починайте
малювати.
1 клітинку праворуч, 1 клітинку вгору, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку
вниз, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку вгору, 1 клітинку праворуч, 1 клітинку
вниз і так — до кінця рядка.
То для початку. Далі буде складніше...
3. Фізична культура
4. Християнська етика - зошит
5. Письмо - с. 26
Понеділок, 24.10
ПРОШУ ПЕРЕВІРИТИ НАЯВНІСТЬ ЗАКЛАДОК В ЗОШИТАХ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ І В ПІДРУЧНИКАХ
(і ЧИ ПІДПИСАНІ ВОНИ?)
1. Письмо - Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Навчальний диктант вивчених букв (написання великих і малих). - с. 25
2. Математика - Повторення складу числа 6. Складання і читання виразів на додавання. Розпізнавання многокутників - с. 28, зошит - с.22. Мати числове віяло
3. Читання - Закріплення звукового значення вивчених букв. Читання і доповнення речень. с. 32-33
4. Англійська мова
5. Образотворче мистецтво
П’ятниця, 14.10
Свято
Початок канікул
Вчимося спостерігати за природою:
• Фенологічні спостереження
— Яка зараз пора року?
— Який місяць?
— Яке число?
— День тижня?
• Рольова гра ‘Гідрометеорологічний центр’
— Сьогодні день.............
— Температура повітря.....
— Стан неба..................
— Опади.................
— Як змінилася погода за цей тиждень?
Середа, 12.10
ПРОШУ ПЕРЕВІРИТИ НАЯВНІСТЬ ЗАКЛАДОК В ЗОШИТАХ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ І В ПІДРУЧНИКАХ (ЧИ ПІДПИСАНІ ВОНИ?)
Вівторок, 11.10
ПРОШУ ДО ШКОЛИ ПРИНЕСТИ ЧИСЛОВЕ ВІЯЛО!
Прошу дітей вдягати тепліше! Можно принести на крісло щось тепленьке.
1. Природознавство - Сонце та його значення для життя людини - с. 19 (Висновок: Життя на Землі без Сонця неможливе: якщо перестане світити Сонце, то зелені рослини загинуть, адже вони не можуть жити без тепла і світла; тваринам і людям нічим буде харчуватися. Усе живе замерзне від нестерпної холоднечі.
— Проте, цього не станеться, тому що Сонце — зірка, яка випромінює у простір силу-силенну тепла і світла. На небі Сонце здається маленьким сліпуче-яскравим кружечком лише тому, що нас від Сонця відділяють 150 млн км. На кареті до нього добиралися б 100 років, на автомобілі - приблизно 10 років, на ракеті 1 рік. А маленькому промінчику потрібно всього-навсього 8 хвилин, щоб спуститися до нас на Землю.
Температура сонячної поверхні —6000 градусів, а біля центру — 15 млн градусів. Учені підрахували, що Сонце світитиме ще мільярди років.)
2. Математика - Число і цифра 6. Порівняння чисел в межах 6. Написання цифри 6. Склад числа 6. (Підручник с. 26, зошит с.21)
3. Письмо - Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів - с. 24
Понеділок, 10.10
1. Письмо - Письмо малої букви О. Виділення вивчених букв у словах - с. 23
2. Математика - Складання прикладів на додавання за малюнками. Підручник - с. 25, зошит с. 20
3. Читання - Самостійна робота на співставлення слова і схеми слова. Звук [м], позначення його буквою "ем". Читання складів із вивченими літерами. Велика буква на початку речення - с. 30-31
В зошиті для друкування самостійна робота - треба було з’ єднати малюнок і звукову схему!
На уроках англійської мови:
П’ятниця, 07.10
Шановні батьки! 14.10 - 23.10 - КАНІКУЛИ
Пропоную два варіанти екскурсії в зоопарк "Лімпопо" Меденичи .
Четвер,
13.10 - вартість поїздки 3000 грн - автобус на 50 ч;
П'ятниця,14.10 - День Захисника Вітчизни (державне свято)- вартість поїздки - 2700 грн, такий же автобус.
+ вартість вхідного квитка: для дорослих 50 грн., для дитини - 30 грн.
Прошу завтра повідомити, що для вас зручніше!?
В понеділок здати гроші.
1. Трудове навчання - кольоровий папір, ножиці, альбом - с.11.
На першому уроці після канікул будемо створювати аплікації з природного матеріалу (сухе листя)
2. Читання - Звук [и]. Позначення його буквою "и". Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. с. 28-29
3. Математика - Самостійна робота (склад чисел 3,4,5). Ознайомлення з дією додавання. Знак "+". Складання прикладів на додавання. Підручник с. 24. Зошит с.19
Четвер, 06.10
Прошу визначитись з конкурсами "Колосок" і "Кенгуру" , зі страхуванням дітей і до п ’ятниці здати гроші.
Для тих хто приймає участь в конкурсах:
"Колосок"
"Кенгуру"
http://www.kangaroo.com.ua/index.php?r=pages/view&alias=root
http://www.kangaroo.com.ua/index.php?r=news
1. Основи здоров’я - Ознаки хвороби. Убережися від хвороб!
2. Природознавство - Бережне ставлення до природи.
3. Читання - Звук [о]. Позначення його буквою "о" . Звуковий аналіз слів. с.26-27
4. Письмо - Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. с. 22
Середа, 05.10
Прошу визначитись з конкурсами "Колосок" і "Кенгуру" , зі страхуванням дітей і до п ’ятниці здати гроші.
1. Математика - склад числа 5. Порівняння чисел в межах 5. Підр. - с.23, зошит с.18 (5-6)
2. Письмо - письмо малої букви "у". с. 21
Вівторок, 04.10
В букварик прошу вкласти малюнок - "Дорога від дому до школи" (треба щоб лежав ТАМ ЗАВЖДИ У ФАЙЛИКУ)
Прошу написати і дати учням: який гурток вони відвідують (назва, розташування, в які дні, на яку годину)
1. Природознавство - Значення природи для життя людини. ( Природа дає людині тепло, світло, повітря, воду, їжу. З природних матеріалів виготовляють предмети вжитку. Природою милуються. Природа вчить нас бути добрими) - с. 16
2. Математика - Число і цифра 5. Порівняння чисел в межах 5. Підручник с. 21, зошит с.17-18 (1-4)
3. Християнська етика - малюнок у зошиті
4. Фізкультура - не забути перевдягнутися
5. Читання - Закріплення звукового значення вивчених букв. Звуковий аналіз слів. с. 24-25
Понеділок, 03.10
1. Читання - звук [у], позначення його буквою "у". Виділення звука в складах і словах. Звуковий аналіз слів. С.19
2. Математика - склад числа 4, чотирикутник. Підручник с. 20, зошит с. 16 (№ 4-6)
3. Письмо - Письмо великої букви А. Безвідривне поєднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. С.20.
4. АНГЛІЙСЬКА МОВА - ІІІ гр. - Повторення кольорів та пір року. WB р.9
ІІ гр. - Повторення кольорів та пір року, цифер, днів тижня. Запитання "Яке твоє прізвище?"
30.09. Англійська мова - ІІ, ІІІ групи
WB p, 13 (Повторення кольорів та чисел)
Seasons (Пори року)
Winter, Spring, Summer, Autumn
І група (Що повторювати...)
Питання
What's your name?
My name is...
Who are you?
A am a girl/boy
How old are you?
I am 6/7
Colours (кольори)
red
green
blue
black
white
yellow
orange
brown
Відповідати на питання "Який це колір?"
What colour is it? It's red/green...
П’ятниця, 30.09
1. Трудове навчання – «Весела багатоніжка»
2. Письмо – письмо рядкової букви «а», робота над навичками звуко-складового аналізу слів. (с.19)
Букву пишемо під лічбу і-раз-і, два-і (рух униз здійснюється на слова раз, два, а рух угору – на і). Все це не відриваючи руки!!!!!!
3. Математика - число і цифра 4. Утворення числа 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4. Працюємо на сторінці 15 зошита.
Цифру починаємо писати посередині верхньої сторони клітинки на горизонтальній лінії квадрата і ведемо вниз ліворуч коротку похилу лінію нижче середини клітинки. Далі, НЕ ВІДРИВАЮЧИ руки пишемо другий елемент – горизонтальну пряму лінію праворуч, не доводячи до правої вертикальної сторони. У верхньому правому куті квадрата ставимо крапку і ведемо вниз довгу пряму похилу лінію так, щоб вона перетнулась з другим елементом правої сторони клітинки і далі вниз до середини нижньої сторони клітинки
Четвер, 29.09.
1. Основи здоров’я - Бесіда про правила поведінки для кожної дитинки. Казка про Михайлика та горе-лихо (Н. Красоткіна).
Вчимо віршик Ти живеш у суспільстві людському.
Без людей ти не зміг би прожить.
І хоч правил багато є в ньому,
Ти всі правила мусиш завчить.
Щоб поводитись гарно і чемно,
Та й здоров’я, й життя зберегти.
З тим, хто правила знає, приємно
Спілкуватись і разом іти.
2. Природознавство - що потрібно організмам для життя? (СВІТЛО, ТЕПЛО, ПОВІТРЯ, ВОДА, ПОЖИВНІ РЕЧОВИНИ) С.12-15.
3. Читання - Робота з дитячою книгою. Звук [а], позначення його буквою «а».
Робота в зошиті для друкування +(починаємо заповнювати табличку, яку накреслили батьки)- букварик с.22
З часом буде виглядати так:
|
А |
У |
О |
И |
І
|
|
|
|
|
|
М |
МА АМ |
МУ УМ |
МО ОМ |
МИ ИМ |
МІ ІМ |
|
|
|
|
|
Н |
НА АН |
НУ УН |
НО ОН |
НИ ИН |
НІ ІН |
|
|
|
|
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Письмо – с.17-18 - ЗАКРІПЛЕННЯ ВМІНЬ ПИСАТИ ВІВЧЕНІ ЕЛЕМЕНТИ БУКВ!
Середа, 28.09:
1. Математика - склад числа 3. Підручник - с.17, зошит с. - 14
2. Читання - Узагальнення знань учнів про голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів.
З наступного уроку - робота з дитячою книгою.
Вівторок, 27.09
1. Природознавство – Ознаки організмів (УСІ ОРГАНІЗМИ ЖИВЛЯТЬСЯ, ДИХАЮТЬ, РОСТУТЬ, РОЗМНОЖУЮТЬСЯ, ВІДМИРАЮТЬ )
2. Математика – число і цифра 3. Підручник – с. 16, зошит с. 13
3. Фізкультура
4. Християнська етика
5. Письмо – с. 16.
Понеділок, 26.09:
1. Письмо - с.14,15. Підготовчі вправи до написання букв.
2. Математика - с.11 (№ 3,4), с.12 (зошит). Порівняння чисел. Знаки порівняння с. 15- підручник
3. Читання - с.19,20. Закріплення вмінь виконувати звуковий аналіз слів. Культура спілкування.
4. Англійська мова
5. Музичне мистецтво
+ малюнки "Безпека першокласника"
П΄ятниця, 23.09.
1 |
Трудове навчання - альбом
|
2 |
Навчання грамоти. Читання - Тверді і м’які приголосні. Добір слів до моделей. Звуковий аналіз слова
|
3 |
Математика – Лічба предметів. Повторення 1, 2. (Підручник - с.14. Зошит с. 12.)
|
4 |
Англійська мова |
5 |
Фізична культура - обов΄язково перевдягатися |
Четвер, 22.09:
На трудове на п΄ятницю - альбом УМІЙКО. Будемо робити аплікацію з паперу «Диво-дерево» (с.6-7)
Четвер, 22.09:
1. Основи здоров’я - прошу не забути фотографії дітей.
2. Природознавство - зробити дослідження будь якого предмета за допомогою лупи і замалювати в вільну колонку таблички (вклеїла в зошит)
Середа, 21.09:
1. Математика - здати зошит в клітинку з прописаними одиничками. (ПРОШУ ВСІХ ПОВЕРНУТИ ЦЕЙ ЗОШИТ ВЧИТЕЛЮ)
Вчимо число і цифру 2. Підручник с.13, зошит с.10.
2. Читання - Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Поділ слів на склади. Наголошений склад с. 16-17
Вівторок, 20.09:
1. Природознавство. Тема: "Дослідження дрібних частин предмета за допомогою лупи"
- Вчимо віршик
Ми візьмемося за руки,
Веселіше стане нам,
Бо у класі всі ми – друзі,
Ніби квіточки у лузі,
Усіх друзів привітаймо:”Добрий день!”
І здоров’я побажаймо: “Добрий день!”
- Розглядаємо у лупу клітини цибулі;
- З’ясовуємо, де утворюється у м’яти пахуча речовина;
- Досліджуємо, чому морква має такий колір.
В зошиті не працюємо
2. Математика. Тема: "Число і цифра 1. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Поняття довший, коротший, ширший, вужчий. Написання цифри 1"
Підручник с.12, зошит с.9
3. Фізкультура. Було б добре, якщо б Ви дали можливість діткам перевдягатися на фізкультуру. Недобре цілий день сидіти в спортивному.
4. Християнська етика. Зошит
5. Письмо. Будемо грати в гру (в понеділок не встигли)"Знайди того, хто має кораблик, зайчика. Напиши його ім’ я.
Зошит с.13. Обов’язково розмальований малюночок.
Понеділок, 19.09:
1. Письмо - працювали на с.12 - писали палочки з заокругленням під рахунок, розмальовували малюнок.
2. Математика - с.10-11 підручника, зошит - с. 6-8 (надолуживали...)
3. Читання - грали в гру "Знайди того, хто має кораблик, зайчика. Напиши його ім я; повторювали слова-предмети (назви істот і неістот) - с.12; складали речення-с.13; вчили складову будову слова (прикладали тильну сторону долоньки під підборіддя /скільки разів відкрили рот? стільки і складів/)
Розклад на понеділок 19.09:
1. Навчання грамоти. Письмо
2. Математика
3. Навчання грамоти Читання
4. Англійська мова
5. Образотворче мистецтво
До школи 8.15. Забирати 13.15. Зустрічаємось у вестибюлі